Dziś był mój pierwszy raz ... pierwszy raz na H-D
Ponoć wszyscy kiedyś skończymy na Harleyu ... na mnie przyszedł już czas
Silnik V-Twin Revolution Max 1250 cc o mocy 145 KM
– brzmi dobrze, choć producent raz podaje 145 (ponad), a raz 150 KM
Waga 228 kg
– nie za ciężki, nie za lekki
Kawał silnika jest
Gdybym miał zbędne 100 tyś PLN, to bym kupił
Chyba nigdy wcześniej, tak szybko nie polubiłem się z żadnym motocyklem. Po 30 km czułem się z nim jak z najlepszym kumplem.
Nigdy wcześniej nawet za bardzo nie patrzyłem na motocykle z Milwaukee..., a teraz
Na wielki plus zasługuje pozycja za kierownicą, wygodna kanapa, widoczność do tyłu, regulowana szyba która zapewnia bardzo dobrą ochronę przed pędem powietrza.
Silnik jest mocny. Mi osobiście najbardziej podoba się tryb Sport, bo reszta trybów jest anemiczna
Tablet szału nie robi
Na śmiganiu w terenie słabo się znam, ale postanowiłem zjechać z twardego...
.. i pobrudziłem opony
Powrót na twarde podłoże
Nie ma to jak dobra nitka winkli
Wszystko fajnie, ale cena, czyni cuda
Trzeba mieć cały worek siana na taki sprzęt
Idę zagrać w totka. Trzymajcie kciuki
Jak wygram kupę siana, każdemu kupię po H-D