Wczoraj dolecieliśmy ze świniakiem w okolice 1000 km, a to oznaczało serwis/przegląd po dotarciu.
Kierując się opinią kilku forumowiczów udałem się do
BMW Motorrad Pawelec w Nowym Tomyślu.
Wiem trochę daleko, ponieważ z Torunia jest 220 km ale chciałem sprawdzić.
Umówiony na odpowiednią godzinę trafiłem z dokładnością co do minuty, doradca serwisowy Pan Jakub, przyjął mnie sprawnie, dałem kartę serwisową, dowód rejestracyjny. Wskazałem, iż mam swój olej i filtr na co usłyszałem zapewniające i nie zmieszane "ok".
Po chwili siedziałem w poczekalni z kawą. Jednak nie kawą człowiek żyje i szybko myknąłem na akcesoria i przegląd motocykli BMW.
Krzątał się tam jakiś człowiek, mocując niektóre akcesoria - był bardzo zajęty, niemiej jednak po chwili trochę go zagadnąłem ponieważ chciałem kilku informacji dlaczego powonieniem mieć dużego GS-a. Spodziewałem się marketingowego gadania.
Jednak zostałem zaskoczony, kurde Dawid (ten wcześniej krzątający się) wyczuł mnie. Trafił czego oczekuję, a to dlatego, że chyba oblatał na wyprawach cały świat albo jego znaczną część. Pogadaliśmy o wyprawach, które on organizuje, ale również o motocyklach - nie tylko BMW.
Jestem pod wrażeniem najmniejszego geesika G 310 GS, za 24 tyś można mieć fajny motorek na początek i to klasy premium.
Jednak czas szybko zleciał i nawet byłem trochę zawiedziony, że serwis tak szybko się uwinął i podstawił zrobionego świniaka.
Po chwili płaciłem za uslugę w podobnej cenie jak w Hondzie, otrzymałem resztówkę oleju, wykaz prac wykonanych podczas przeglądu i podbitą kartę gwarancyjną z zapewnieniem "będzie żył"
Dlaczego tam wrócę:
wiadomo, że jakość serwisu sprawdzi się z czasem, a przy przeglądzie po dotarciu jak wszystko dobrze pracuje to filozofii niema
ale:
- przekonali mnie, że traktują motocykle BMW jako pojazdy do codzinnego użytkowania, a nie do dostąpienia zaszczytu posiadania motocykla BMW,
- jest to prawdziwy Motorrad, samochody są tylko dodatkiem,
- sprawna obsługa, zero zbędnych pytań, a jak zapytali co mnie sprowadza z Torunia, odpowiedziałem, że dobra opinia - na co otrzymałem pewną siebie odpowiedź Pana Jakuba - wiemy
,
w mojej ocenie taka odpowiedź wskazuje:
1) na zarozumiałość lub
2) na fakt że się starają i wiedzą co robią.
Mając na uwadze całokształt obsługi i oddalenie od dużych ośrodków miejskich twierdzę, iż w grę wchodzi opcja nr 2
To tyle, więc polecam wszystkim ten serwis, sam na 10 kkm również tam zawitam.