Tak już mam, ze jak gdzieś mi zrobią dobrze, to nie kombinuję i wracam po jeszcze.
LeoVince, włoski producent i świetna jakość. Pierwszy zestaw kupowałem do (tfu) Hondy FMX. Pasowało idealnie, 3 warianty dBkillerów, rewelacja. Ale to stare dzieje, czas na nowe.
Nastał czas Yamahy a w niej wydech jest taki europejski. Czyli z d..y. Zmieniamy to.
Kupiłem model Underbody. Podoba mi się, że jest całkowicie schowany, w razie W prawdopodobieństwo uszkodzenie raczej niewielkie. Montaż banalnie prosty, dwa imbusy plus 12 z grzechotką i jest. Oczywiście zacząłem od kolektora a trzeba było najpierw tłumik. W każdym razie pół godzinki i jest na miejscu. I znowu, wszystko pasuje idealnie. W komplecie dBkiller wkręcany w końcówkę wydechu plus taki oto bajerek:
Montuje się to w tłumiku na łączeniu z kolektorem. Nie zakładałem.
Dodatkowo zaślepka na otwór śruby mocującej dBkiller i wyjście na sondę. Amerykańce w FZ 07 pewno nie maja tego badziewia. Szczęściarze.
W związku z pytaniami popełniłem filmik z operacji.
Przejazd ze stałą prędkością to okolice 100km/h.
Jazda bez dBkillera jest trochę męcząca, aż dzwoni w uszach.
Taką jazdę zostawię sobie na obstawki ślubów i terrory nocne z gimbazą.