Mogę się wypowiedzieć w tym temacie oczywiście nie broniąc Hondyplaza ponieważ jak strzelili gafę to ich problem i wina. Ale jednoznacznie mogę powiedzieć, iż w przypadku akurat tego salonu można spokojnie podchodzić do tematu, gdyż tam respektują prawa wynikające z ochrony konsumenckiej. Nawet jakby kupił i podjechał do domu, a po oględzinach okazało by się że motocykl jest niezgodny z umową myślę, że cofnęliby transakcję.
Oczywiście pomyłki i to nawet te duże im się zdarzają, czego osobiście doświadczyłem ale tak jak w opisanym przypadku przyznają się do błędu i jeżeli to możliwe starają się temat odkręcić.
Jest to bardzo duży salon jak nie największy w Warszawie motocykli Honda i na podstawie dotychczasowych kontaktów, a dużo u nich pieniędzy wydałem, mogę stwierdzić iż wszystko w normie.
Sądzę, że nie oferowali bezwypadku świadomie (prawdopodobnie nic nie było w historii Honda) i na tej podstawie taka była oferta, co oczywiście nie zwalnia ich z odpowiedzialności.