Grudnia 22, 2024, 10:00:43 am

Autor Wątek: Best Bike Bydgoszcz  (Przeczytany 26266 razy)

Offline AniaS

  • Honda CBF 600
  • 180 km/h
  • ****
  • Wiadomości: 840
  • Płeć: Kobieta
  • Skąd: Kobylarnia
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #15 dnia: Marca 07, 2017, 15:31:34 pm »
Viniu cez  chciał zmienić Poznań na Bydgoszcz bo bliżej ale koledzy odoradzają więc zdecydował się na Olsztyn. To tak w telegraficznym skrócie  ;)

Offline Viniu

  • BMW R1100 GS
  • Administrator
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 5055
  • Płeć: Mężczyzna
    • YT - Channel
  • Skąd: Toruń
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #16 dnia: Marca 07, 2017, 16:27:36 pm »
Myślałem że pisze o Rapidzie...  :pacpac: Jeśli w Rapidzie robili dobrze,  a chciał bliżej ale w Best jest słabo...   to do Olsztyna nie ma bliżej...  Fakt że droga bardziej krajobrazowa...  :moto:
Problemem nie jest problem.
Problemem jest twoje podejście do problemu.

https://www.youtube.com/user/TheVineks

Offline cez

  • 120 km/h
  • ***
  • Wiadomości: 314
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Białe Błota
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #17 dnia: Marca 07, 2017, 20:21:20 pm »
Cytuj
Tak z ciekawości, co w Rapidzie zrobili nie tak, że chcesz zmieniać serwis na jeszcze dalszy w Olsztynie?

@Vlad,
Zupełnie nic. Serwisowałem tam swojego Triumpha, później kupiłem i serwisowałem tez KTM'a. Mam o nich raczej dobrą opinię.
Biorę pod uwagę Olsztyn, bo skoro Bydgoszcz odpada, to dla odmiany zrobię sobie wycieczkę na wschód :)
Cezary aka "Cez"
CF Moto Cforce 1000

Offline Viniu

  • BMW R1100 GS
  • Administrator
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 5055
  • Płeć: Mężczyzna
    • YT - Channel
  • Skąd: Toruń
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #18 dnia: Marca 07, 2017, 20:28:02 pm »
Cytuj
Tak z ciekawości, co w Rapidzie zrobili nie tak, że chcesz zmieniać serwis na jeszcze dalszy w Olsztynie?

@Vlad,
Zupełnie nic. Serwisowałem tam swojego Triumpha, później kupiłem i serwisowałem tez KTM'a. Mam o nich raczej dobrą opinię.
Biorę pod uwagę Olsztyn, bo skoro Bydgoszcz odpada, to dla odmiany zrobię sobie wycieczkę na wschód :)

Tak jak pisałem trasa bardziej malownicza... i wracać można ciekawymi drogami
Problemem nie jest problem.
Problemem jest twoje podejście do problemu.

https://www.youtube.com/user/TheVineks

Offline Kriss752

  • BMW F800GS, HUSQVARNA TE449
  • 300 km/h
  • ******
  • Wiadomości: 2062
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: CBY Przyłęki k/Bydgoszczy
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #19 dnia: Marca 07, 2017, 21:07:17 pm »
Co Best Bike-u mam dokładnie takie same odczucia. Zapytać i uzyskać odpowiedź to jest już wyczyn. Kiedyś zadzwoniłem i przez telefon sie dowiedziałem, że nie ma. Jak podjechałem osobiście to się okazało że jest, ale cena była zaporowa swoją droga. Czułem się jak intruz. Po drugim razie sobie odpuściłem bo po co? Skoro w okolicy tyle porządnych sklepów z miła obsługą  :oki: :thumbup:. A motocykla to na 100% bym tam nie oddał.
WSK 125, ETZ 250 X2, CZ 250CROSS, SUZUKI RM 125, GSX-R 750 K6, GSXR-750 K8, KTM EXC-450 2009, XT600 93, GSR 750 2011, BMW F800GS 2009, SUZUKI DR 650 1995, DRZ 400 2003, HUSQVARNA TE 449 2011

Offline wirus

  • KTM EXC 250 2017
  • 0 km/h
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #20 dnia: Maja 08, 2017, 11:08:23 am »
A ja polecam.

Dla niedouczonych użytkowników motocykli i internetu polecam wpierw zapytać się poprzez email do kontaktu na stronie ktm.com czy ów firma ma serwis autoryzowany, a jeżeli nie chce Wam się pisać tylko snuć domysły to napiszę: NIE MOŻNA MIEĆ SALONU BEZ SERWISU I ODWROTNIE ... AUTORYZOWANEGO marki KTM.

Sporo serwisów się pojawiało i znikało przez, załóżmy 20 lat ostatnie, a oni istnieją bez przerwy, to coś znaczy czy nie ?

Panu Robertowi swoje KTMy od 14 lat oddaję i nie widzę problemu, a to że za pierwszym razem chciał ode mnie numer VIN to chyba tylko znaczy, że jest profesjonalistą i chce mi część dopasować w 100%, a nie robić rzeźby z mojego motocykla.

Kolega z forum, który napisał, że dopasował sobie spinkę od auta marki Peugeot : daj znać co to za motocykl abym nie kupił czasami składaka.

Pozdro. wirus.

Offline zibi

  • BMW R NINE T URBAN G/S
  • Moderator Globalny
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 13071
  • Skąd: Toruń
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #21 dnia: Maja 08, 2017, 11:17:28 am »
A ja polecam.

Pozdro. wirus.

No to mamy wyjątek potwierdzający regułę   ;;)

Kolega z forum, który napisał, że dopasował sobie spinkę od auta marki Peugeot : daj znać co to za motocykl abym nie kupił czasami składaka.

Nie kupisz tego składaka, gdyż zaraz po zainstalowaniu spinki zerwałem znaczki Hondy i nakleiłem Peugot  :RT

Vilkas

  • Gość
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #22 dnia: Maja 08, 2017, 11:53:34 am »
A ja polecam.

Dla niedouczonych użytkowników motocykli i internetu polecam wpierw zapytać się poprzez email do kontaktu na stronie ktm.com czy ów firma ma serwis autoryzowany, a jeżeli nie chce Wam się pisać tylko snuć domysły to napiszę: NIE MOŻNA MIEĆ SALONU BEZ SERWISU I ODWROTNIE ... AUTORYZOWANEGO marki KTM.

Sporo serwisów się pojawiało i znikało przez, załóżmy 20 lat ostatnie, a oni istnieją bez przerwy, to coś znaczy czy nie ?

Panu Robertowi swoje KTMy od 14 lat oddaję i nie widzę problemu, a to że za pierwszym razem chciał ode mnie numer VIN to chyba tylko znaczy, że jest profesjonalistą i chce mi część dopasować w 100%, a nie robić rzeźby z mojego motocykla.

Kolega z forum, który napisał, że dopasował sobie spinkę od auta marki Peugeot : daj znać co to za motocykl abym nie kupił czasami składaka.

Pozdro. wirus.

Kolego Wirus.

Może i Robert ma autoryzację tak myślę, bo wpis w systemie mi zrobił po wizycie i sprawdził akcję serwisową na 1190 adv. Niestety jest jedno ALE i to zajebi...e DUŻE ALE.

Skasował mnie jak za zborze bo 300 zł /do skarpety, bo inaczej plus 66/ za:

1' Przełożenie opon i wyważenie - nie robił tego sam tylko zrobił to 'KOWAL' na skrzyżowaniu ulicy Bocznej i Szajnochy - podrapał felgę, założył ciężarki na szprychy niestety nie takie grube więc nie był w stanie zacisnąć na nyple, bo zwyczajnie ich nie obejmowały, więc latały sobie jak jeb....e koraliki na bmxie... No to fachura Robert owinął je taśmą izolacyjną - taki patent...
2' Sprawdzenie i regulację łożyska główki ramy, może i sprawdził ale nie regulował.. dalej miałem taki sam objaw - strzelanie, skrzypienie jak kto woli przy hamowaniu i przy ruszaniu..
3' Sprawdzenie poziomu oleju - bez filozofii bo jest szkiełko inspekcyjne - eureka jest ok
4' Sprawdzenie i ewentualne poprawienie naciągu łańcucha - sprawdził - nie wymagał naciągu  :laie: ale zaraz czemu to liczył, jeśli ściągał koła/koło  :)B
5' Choć nie prosiłem umył motocykl - to było zrobione dobrze  :thumbup:

Zgłosiłem reklamację na to dziadowskie wyważenie to mi powiedzial, że zawsze tak robi w swoich motocyklach i jest ok.... Pojechałem do typa, z wulkanizacji oddał łaskawie za wyważenie i powiedział mi, że nie mial innych to zrobił co mógł - ponoć też motocyklista  :bash:

Wszystko poprawiał Seba z Seba Garage i to tyle w temacie ...
Nie oddam tam już nigdy nawet podkaszarki do chwastów  :PP

Podsumowując nie polecam, nie byłem i nie jestem zadowolony, nie zapomnę i nie mam zamiaru się już nigdy tak denerwować i płacić wydumaną kwotę za coś, co nie dość, że powinno być dużo tańsze, to jeszcze nie zostało zrobione lub nie zostało zrobione zgadnie ze sztuką.

Być może Robert zna się na motocyklach i może jest fajnym Gościem, ale do prowadzenia tego typu działalności raczej słabo się nadaje i mnie niestety nie było dane poznać go z dobrej strony.

PS
Kiedyś KTM Wojciechowicz skierowali mnie do niego na skasowanie licznika przeglądu, bo im się zapomniało i..... męczył się z tym po czym ustawił błędne wskazanie więc musiałem pojechać drugi raz... Nie wspomnę o tym, ze wystarczyło przytrzymać przez 5 sekund dwa przyciski na panelu sterowania w lewej manetce i przebieg przeglądowy można ustawić co do kilometra  :oki:

Jeśli będzie ktoś wnikał, to poszukam zdjęcia 'wyważenia kół' i tu wstawię ku pamięci i przestrodze.. Najlepsze jest to, że po przyjeździe do domu zauważył to dopiero sąsiad, a ja myślałem że z wrażenia zaliczę zawał albo parkingówkę ...

Szkoda czasu, nerwów i kasy...

Tak, że ten, tyle ode mnie ...



« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2017, 12:03:17 pm wysłana przez Vilkas »

Offline wirus

  • KTM EXC 250 2017
  • 0 km/h
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #23 dnia: Maja 08, 2017, 12:17:46 pm »
A ja polecam.

Dla niedouczonych użytkowników motocykli i internetu polecam wpierw zapytać się poprzez email do kontaktu na stronie ktm.com czy ów firma ma serwis autoryzowany, a jeżeli nie chce Wam się pisać tylko snuć domysły to napiszę: NIE MOŻNA MIEĆ SALONU BEZ SERWISU I ODWROTNIE ... AUTORYZOWANEGO marki KTM.

Sporo serwisów się pojawiało i znikało przez, załóżmy 20 lat ostatnie, a oni istnieją bez przerwy, to coś znaczy czy nie ?

Panu Robertowi swoje KTMy od 14 lat oddaję i nie widzę problemu, a to że za pierwszym razem chciał ode mnie numer VIN to chyba tylko znaczy, że jest profesjonalistą i chce mi część dopasować w 100%, a nie robić rzeźby z mojego motocykla.

Kolega z forum, który napisał, że dopasował sobie spinkę od auta marki Peugeot : daj znać co to za motocykl abym nie kupił czasami składaka.

Pozdro. wirus.

Kolego Wirus.

Może i Robert ma autoryzację tak myślę, bo wpis w systemie mi zrobił po wizycie i sprawdził akcję serwisową na 1190 adv. Niestety jest jedno ALE i to zajebi...e DUŻE ALE.

Skasował mnie jak za zborze bo 300 zł /do skarpety, bo inaczej plus 66/ za:

1' Przełożenie opon i wyważenie - nie robił tego sam tylko zrobił to 'KOWAL' na skrzyżowaniu ulicy Bocznej i Szajnochy - podrapał felgę, założył ciężarki na szprychy niestety nie takie grube więc nie był w stanie zacisnąć na nyple, bo zwyczajnie ich nie obejmowały, więc latały sobie jak jeb....e koraliki na bmxie... No to fachura Robert owinął je taśmą izolacyjną - taki patent...
2' Sprawdzenie i regulację łożyska główki ramy, może i sprawdził ale nie regulował.. dalej miałem taki sam objaw - strzelanie, skrzypienie jak kto woli przy hamowaniu i przy ruszaniu..
3' Sprawdzenie poziomu oleju - bez filozofii bo jest szkiełko inspekcyjne - eureka jest ok
4' Sprawdzenie i ewentualne poprawienie naciągu łańcucha - sprawdził - nie wymagał naciągu  :laie: ale zaraz czemu to liczył, jeśli ściągał koła/koło  :)B
5' Choć nie prosiłem umył motocykl - to było zrobione dobrze  :thumbup:

Zgłosiłem reklamację na to dziadowskie wyważenie to mi powiedzial, że zawsze tak robi w swoich motocyklach i jest ok.... Pojechałem do typa, z wulkanizacji oddał łaskawie za wyważenie i powiedział mi, że nie mial innych to zrobił co mógł - ponoć też motocyklista  :bash:

Wszystko poprawiał Seba z Seba Garage i to tyle w temacie ...
Nie oddam tam już nigdy nawet podkaszarki do chwastów  :PP

Podsumowując nie polecam, nie byłem i nie jestem zadowolony, nie zapomnę i nie mam zamiaru się już nigdy tak denerwować i płacić wydumaną kwotę za coś, co nie dość, że powinno być dużo tańsze, to jeszcze nie zostało zrobione lub nie zostało zrobione zgadnie ze sztuką.

Być może Robert zna się na motocyklach i może jest fajnym Gościem, ale do prowadzenia tego typu działalności raczej słabo się nadaje i mnie niestety nie było dane poznać go z dobrej strony.

PS
Kiedyś KTM Wojciechowicz skierowali mnie do niego na skasowanie licznika przeglądu, bo im się zapomniało i..... męczył się z tym po czym ustawił błędne wskazanie więc musiałem pojechać drugi raz... Nie wspomnę o tym, ze wystarczyło przytrzymać przez 5 sekund dwa przyciski na panelu sterowania w lewej manetce i przebieg przeglądowy można ustawić co do kilometra  :oki:

Jeśli będzie ktoś wnikał, to poszukam zdjęcia 'wyważenia kół' i tu wstawię ku pamięci i przestrodze.. Najlepsze jest to, że po przyjeździe do domu zauważył to dopiero sąsiad, a ja myślałem że z wrażenia zaliczę zawał albo parkingówkę ...

Szkoda czasu, nerwów i kasy...

Tak, że ten, tyle ode mnie ...





Z tego co mi wiadomo, cennik mają niezmienny od kilkunastu lat i jest dostępny dla klienta... więc w czym problem z wyceną za czas i pracę ? Widziałeś kiedyś instrukcję obsługi / serwisową swojego motocykla ? Odpowiem Ci : nie widziałeś, nie wiesz jakich specjalistycznych narzędzi do kontroli trzeba użyć, które ma TYLKO autoryzowany serwis i które pewnie nie są tanie, więc ma Ci to zrobić za 10 zł ?
W dupie to mam ile bierze za robotę.
To samo z zaworami, sprawdzenie a regulacja.... jest różnica ? Sprawdzenie za darmo ? A w Adventure pewnie zajmuje to pół dnia.
Nie masz roweru, do naprawy którego starczy zestaw narzędzi za 30 zł tylko ogromny motocykl, trzeba było kupić skuter loncin czy coś podobnego i pewnie serwis kosztowałby 100 zł.

Co do podwykonawcy to się nie wypowiem, a o wyważaniu mało wiem bo swoich kół nie wyważam.

Ja za godzinę swojej pracy biorę 120 zł netto i nie marudzą klienci, a jak marudzą to kop w dupę bo na jego miejsce jest dwóch następnych.

Vilkas

  • Gość
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #24 dnia: Maja 08, 2017, 12:38:42 pm »
Wirus

Cieszę się, że twierdzisz iż potrafisz kopać w dupę, choć nie widziałem  :)

Widzę natomiast, ponieważ wynika to z tego co mi odpisałeś, że kompletnie obca Ci jest umiejętność czytania ze zrozumieniem... Powrót do pierwszych trzech klas podstawówki powinny pomóc w opanowaniu tej sztuki  ;)

Nie mam żadnego problemu z odpowiednim docenianiem wiedzy, umiejętności i dobrze wykonanej pracy. Respektuję również i nie dyskutuję z cennikiem oraz nie proszę o rabat ponieważ doskonale wiem jakie są koszty ponosi przedsiębiorca w Polsce i z czego powinien się utrzymywać warsztat mechaniczny.

Jak już zrozumiesz tekst, to jedyne, co pozostanie tylko napisanie: przepraszam...

No, ale żeby niczego nie utrudniać i nie być posądzonym o utrudnianie komunikacji, to napiszę w skrócie:

Robert nie zrobił poprawnie NICZEGO prócz mycia, którego nie zlecałem, zlał moje roszczenie reklamacyjne, nie załatwił sprawy z rzeźbiarzem wulkanizatorem i dodatkowo naraził mnie na ponowne koszty, które poniosłem żeby nie jeździć na jak to nazywasz 'RZEŹBIE'...

Teraz już przyswoiłeś Kolego Wirus?

Liczę na to, że tak, więc pozwól, że kolejne Twoje zaczepki po prostu zignoruję :)

PS
Cytuję:
...''a jak marudzą to kop w dupę bo na jego miejsce jest dwóch następnych.''...

Właśnie dla tego rynek nie zweryfikował jeszcze Best Bike w Bydgoszczy
Należy jednak pamiętać, że rynek nie stoi w miejscu i jak pojawi się następny Seba Garage lub nowy ''Szprycha Moto'' czy inny "Wirujący Tłok'' dla którego klient będzie pracodawcą, a praca przy jego motocyklu PASJĄ, to sytuacja się diametralnie zmieni...

Pozdrawiam serdecznie
Vilkas
« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2017, 12:43:56 pm wysłana przez Vilkas »

Offline wirus

  • KTM EXC 250 2017
  • 0 km/h
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #25 dnia: Maja 08, 2017, 12:55:28 pm »
Źle, źle i jeszcze raz źle.

Kiedyś się spotkamy mam nadzieję w lesie to obgadamy i Ci wyjaśnię bo dużo by pisać :)

A rynek weryfikuje, Best Bike się nie zamknął, stoi tam tygodniowo od cholery KTMów do roboty i to różnych, z tego co wiem [a znam z 70 exc/sx i ich właścicieli] KTM się u niego serwisują,, a ostatni klient przy okazji mojej wizyty w Best Bike tylko potwierdził moje domysły : klient nie wie nic i dlatego są serwisy autoryzowane. No dobra wie troszeczkę.

Ale tak jak powiedziałem, pogadamy na ławce w lesie :)

Offline Duch

  • KMZ K-650, Honda XL600V Transalp, Suzuki DL AL7 650XT V-Strom [R.I.P.], BMW F900GS Adv
  • Administrator
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 12743
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #26 dnia: Maja 08, 2017, 16:04:20 pm »
: nie widziałeś, nie wiesz jakich specjalistycznych narzędzi do kontroli trzeba użyć, które ma TYLKO autoryzowany serwis i które pewnie nie są tanie, więc ma Ci to zrobić za 10 zł ?

Czekaj, napisałeś że prowadzi ten serwis 14 lat i jeszcze musi patrzeć ile na narzędzia wydał? Jak się przez 14 lat nie zwróciły to chyba słabo świadczy o serwisie  ;)
Yet you can't get a promotion, you won't retire, and despite your best efforts, you refuse to die.

Offline wirus

  • KTM EXC 250 2017
  • 0 km/h
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #27 dnia: Maja 08, 2017, 17:47:49 pm »
: nie widziałeś, nie wiesz jakich specjalistycznych narzędzi do kontroli trzeba użyć, które ma TYLKO autoryzowany serwis i które pewnie nie są tanie, więc ma Ci to zrobić za 10 zł ?

Czekaj, napisałeś że prowadzi ten serwis 14 lat i jeszcze musi patrzeć ile na narzędzia wydał? Jak się przez 14 lat nie zwróciły to chyba słabo świadczy o serwisie  ;)

Nie, ja jeżdżę do nich tyle lat, a firma z tego co wiem ze 20 lat jest na bydgoskim rynku...

Czekaj, klawiaturę zaraz w lapku będę musiał wymienić tyle pisania... w skrócie : jakby to było takie piękne to każdy miałby autoryzację ale nie jest. Raczej dorośli jesteście i powinniście wiedzieć, że coś często używane się zużywa nawet to coś lepszej jakości, a dwa [dokładnych cen co do złotówki Wam nie przytoczę] wychodzi na rynek nowy model KTM cały NOWY nowość itd. i z palca dostaje dealer komplet narzędzi zapewne za minimum 2-4 tyś pln netto, + comiesięczna aktualizacja komputera diagnostycznego 1 tyś zł pln.

Offline Duch

  • KMZ K-650, Honda XL600V Transalp, Suzuki DL AL7 650XT V-Strom [R.I.P.], BMW F900GS Adv
  • Administrator
  • 300 km/h
  • *****
  • Wiadomości: 12743
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Toruń
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #28 dnia: Maja 08, 2017, 17:56:47 pm »
Łożyska, koła, łańcuchy, nakrętki też projektują od nowa i serwis musi kupić nowe klucze? Śrubokręty? Ściągacze do łożysk? Rozumiem kupić nową blokadę rozrządu czy aktualizację oprogramowania do diagnostyki ale w reszcie przypadków chyba przesadzasz. W 2015 KTM miał tłoki okrągłe a 2017 będzie miał trójkątne? To z punktu widzenia nie jest opłacalne dla producenta nawet.
Yet you can't get a promotion, you won't retire, and despite your best efforts, you refuse to die.

Offline wirus

  • KTM EXC 250 2017
  • 0 km/h
  • Wiadomości: 15
  • Płeć: Mężczyzna
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Best Bike Bydgoszcz
« Odpowiedź #29 dnia: Maja 08, 2017, 18:26:58 pm »
Łożyska, koła, łańcuchy, nakrętki też projektują od nowa i serwis musi kupić nowe klucze? Śrubokręty? Ściągacze do łożysk? Rozumiem kupić nową blokadę rozrządu czy aktualizację oprogramowania do diagnostyki ale w reszcie przypadków chyba przesadzasz. W 2015 KTM miał tłoki okrągłe a 2017 będzie miał trójkątne? To z punktu widzenia nie jest opłacalne dla producenta nawet.

zibi: treść została zmoderowana na skutek naruszenia par. 3 ust. 5 lit a i c głównego regulaminu forum, następne treści o podobnym charakterze będą skutkować odpowiedzialnością wskazaną w par. 2 ust. 6 regulaminu

Więcej nie będę tu pisał bo wolę iść pojeździć motocyklem... pogadać można w lesie.  :moto:




« Ostatnia zmiana: Maja 08, 2017, 18:55:27 pm wysłana przez zibi »